onsdag 12 oktober 2016

Hur låter The Cure 2016?


Ikväll är det dags för The Cure. Får hoppas de spelar A Forest, Åke Edwardsson favoritlåt. Även jag är mest förtjust i deras tidiga skivor och det är jag förstås inte ensam om. Det förvånar mig att jag inte skrivit något om The Cure här förut för under många år lyssnade jag så gott som dagligen på gruppen. Återkommer med några rader om konserten imorgon eller så.
https://www.gp.se/n%C3%B6je/musik/robert-smith-visste-saker-som-ingen-annan-vet-1.3863229
 

1 kommentar:

  1. Musiker har i alla tider varit kreativa de första 5-7 åren i sina karriärer. På scen och i studion. Därefter har de svårt att skapa något nytt. Ändå far de jorden runt och drar in miljoner till sina bankkonton. Idag släpps biljetterna till Depeche Mode i Friends Arena till våren 2017. Lika spännande som att se Gefle möta Falkenberg i Allsvenskan.

    SvaraRadera