måndag 11 juni 2012

Tråkig premiär

Har precis kollat Sveriges första i match i EM och måste faktiskt säga att den här förlusten kändes lite väntad. Hur mycket hjärtat än klappar för Sverige har jag haft mina tvivel. Vi har inte det där kompletta laget som kan lyckas i ett stort mästerskap. På jobbet spelar vi Aftonbladets drömelva. Vi är 35 personer och alla har lagt en hundring. De fyra bästa deltagarna får dela på potten. Jag har inga svenska spelare med i min laguppställning... Däremot tre tyskar och tre italienare. Just nu ligger jag 7:a.
På torsdag åker jag till Sthlm för att se Tom Petty i Globen. Det kan bli hur bra som helst.

1 kommentar:

  1. Att underskatta en hemmanation i ett större mästerskap tyder på mycket stora brister i ledarskapet. Endast 5 spelare i det svenska laget hade klart för sig hur bra Ukraina egentligen var i förväg. Kim K och Ola T borde ha bytts ut efter en kvart. De hade gjort sig bättre på Heden en vardagkväll. Mot Peppes Bodega i Korpen.

    SvaraRadera