onsdag 18 februari 2009

Tja, tänkte jag skulle lägga in lite bilder, men det visade sig ta lite tid att få dem att se någorlunda vettiga ut. Därför får det räcka med denna på Neil Young så länge. Såg honom i somras på Way Out West. Det var faktiskt första gången. Riktigt bra! Men första halvan av konserten stod jag och irriterade mig på en kille som stod bredvid. Han snackade hela tiden. Om hur många ggr förut han hade sett honom, när han såg honom senast, vilka låtar han spelade då osv. Inte blev det bättre av att han trodde sig kunna sjunga också (killen alltså). Ja, han var kort sagt riktigt störig. Till slut fick jag nog och gav honom en smäll!
Nej, det gjorde faktiskt inte. Vi gick och ställde oss på ett annat ställe. Fast jag hade god lust att klippa till honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar