söndag 13 maj 2012

Skönt att slippa få en flaggstång i huvudet

Idag har jag bland annat varit med min familj på Slottskogsvallen för att springa Mini Göteborgsvarvet. I över en timme köade vi för att få delta. Pojkarnas glädje efter att ha gått i mål gjorde det värt hela besväret.  Sedan åkte jag och några vänner till Borås för att se Elfsborg vinna över AIK med ett noll. Det var också härligt att se. Kort sagt en bra dag. Publicerar några bilder från veckan som varit.

Den här flaggstången såg jag ramla ner utanför mitt fönster på jobbet. Man ser inte på bilden hur lång den var men det var inte den lilla varianten kan jag försäkra och den var bara nån meter ifrån att träffa en man i huvudet. Hans reaktion? Han verkade mest intresserad av att hinna med spårvagnen. 
En vägg av kapsyler. 
Jag och min fru på äventyr i Nordstan. 
Läser att Iggy Pops skivbolag vägrar ge ut hans nya album. Musiken är för smal och det kanske man kan förstå men det låter inte helt dåligt för den sakens skull.
http://www.guardian.co.uk/music/2012/may/11/iggy-pop-self-release-new-album?newsfeed=true


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar