måndag 20 oktober 2014

Så mycket bättre igen

Så mycket är igång igen. För första gången saknar jag en artist som jag själv lyssnat på. Visst har man hört såväl Orup som Carola till förbannelse men det är inte något jag själv skulle sätta på stereon. Och ska man vara riktigt ärlig innehåller inte årets säsong några artister av samma kaliber som Pugh, Plura, Timbuktu, Ebbot, Maja Ivarsson, Olle Ljungström, Titiyo, Laleh, Miss Li, Mikael Wiehe, Ulf Dageby eller ens Agnes. Och även om The Ark har gjort bra låtar tycker ärligt talat inte att de andra artisternas versioner var så spännande. Samtidigt har jag knappt hört Love Antell eller Familjen så vi får väl se hur det hela utvecklar sig.
I väntan på det kan man ju alltid lyssna på lite blues. Brorsan skickade den här till mig. Daniel Norgren är tydligen från Borås - bara en sådan sak.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar