söndag 12 augusti 2012

Bilder från Way Out West

Det är verkligen imponerande att se hur Luger lyckats etablera WoW som Sveriges eller kanske till och med Nordens mest populära musikfestival. Men med facit i hand måste jag ändå säga att det i mitt tycke varit bättre artister de andra åren, fast Kraftwerk spelningen är förstås ett minne för livet.


Vädret kunde knappast varit bättre under lördagen
Den klassiska Way Out West skylten hade fått färg i år. Eller ja, det kanske den
hade förra året också men då var inte jag där. 
Laleh var så där underbart sprallig som bara hon kan vara. 
Festivalens höjdpunkt enligt mitt tycke. Tyvärr lyckades jag inte ta några som helst bilder som  kan förmedla vilken upplevelse det var att se denna 3D show. Fanstastiskt häftigt emellanåt även om kanske inte musiken är det jag brukar lyssna på i vanliga fall.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article15248597.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar