måndag 3 oktober 2011

How do you like me know?

Såg en halvrolig film i helgen - Horrible Bosses. Det var en hel del roliga scener även om kanske inte manuset kanske inte riktigt höll måttet.



Fastnade ordentligt för ledmotivet och det var först efteråt jag förstod att låten var mer än två år gammal. Videon har snart 3,7 miljoner visningar på Youtube. Jag hänger verkligen inte med längre. Skyller på barnen.



Apropå barn och Youtube gjorde jag världens miss idag. Treåringen satt och kollade på diverse videosnuttar med stålmannen. Jag lämnade honom ensam med datorn en liten stund. Snart kommer han springande till mig med gråten i rösten. "Om mitt huvud ramlar av kan man sätta fast det igen då?" Jag frågar honom varför han frågar så. "Jo, för på filmen körde ju tåget över hans hals så huvudet rullade iväg." Hmm, kanske inte ska lämna honom där ensam vid datorn i framtiden. Undrar bara hur bra han kommer att sova inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar