fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

För egen del hoppas jag att 2011 blir lite mindre stressigt än 2010. Att bygga sommarstuga med två småbarn kanske inte var så genomtänkt alla gånger. Samtidigt var det bra att jag inte visste hur jobbigt det skulle bli för då hade jag kanske aldrig påbörjat projektet. Jag planerar vara hemma på halvtid med barnen till våren. Det ser jag fram emot en kväll som denna. Sedan ska jag givetvis avlägga ett nyårslöfte om att komma i form innan sommaren ;-) Ta väl vara på er. Vi hörs 2011...

2 kommentarer:

  1. 2011 ska bli bra, det har jag bestämt!Gott slut och gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Hur en målmedveten ung man med tummen mitt i handen lyckas så väl med ett sommarstugebygge kan någon annan skriva om. Jag enbart förundras. Och önskar Gott Nytt År !

    SvaraRadera