fredag 3 december 2010

Tre stjärnor som inte glimmar

Äntligen fredag! Känner mig ordentligt trött efter en vecka med mycket resor och möten. Onsdag och torsdag tillbringade jag i Mariestad. Det var mycket kallt och vackert där. Träden var fulla med rimfrost hela stan såg ut som ett vykort. Jag tog ett kort med min mobilkamera men skärpan blev väl sådär. Tror ändå ni fattar grejen. Bodde förresten på Stadshotellet. Det var en intressant upplevelse. Hur de lyckats få tre stjärnor är för mig en gåta. Det var stopp i avloppet i duschen, sängen var mjuk som en studmatta och handukshållaren hängde på trekvart. Till råga på allt brummade fläktsystemet hela natten och gjorde det svårt att sova trots öronproppar. Kort sagt, det mesta var chanserat. När jag var liten gillade jag att bo på hotell. Nu längtar jag mest hem.


Min bror skickade mig en playlist på Spotify. Det var idel jullåtar. Börjar bli dags för sådant nu. Jag är inte helt eld och lågor. Jag har lite svårt för julsånger. De är i regel sönderspelade men den här är lite rolig:
http://www.youtube.com/watch?v=4Y5GtaTrPHM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar