måndag 5 december 2011

I got carried away

I helgen var jag på fest. Det var en trevlig tillställning. Jag träffade många gamla vänner och hade skoj. Kanske lite för skoj. Jag gjorde mig nämligen rolig på någon annans bekostnad. De roligaste skämten balanserar nästan alltid på gränsen. Vid ett annat tillfälle skämtade jag om en företeelse man inte får skämta om. Kort sagt jag var på mitt mest skojfriska humör. Nu så här i efterhand skäms jag. Jag gick för långt. Förlåt mig. I got carried away som det så vackert brukar heta på engelska.
Med tanke på skojfriska humör kan det vara roligt att se det här klippet med Ricky Gervais från Golden Globe galan 2011. I veckan stod det nämligen att han får stå värd även för nästa års gala. Alla förtjänar en andra chans och om jag ska vara ärlig tycker jag han är riktigt rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar