söndag 7 november 2010

Förkylningstider

Jag har legat däckad hela helgen med feber och halsont. Nu kan jag åtminstone kravla mig ur sängen men mycket mer är det inte. Det står på Aftonbladet.se att de gripit den nya Lasermannen i Malmö. Man kan ju hoppas att så är fallet men tyvärr är jag lite skeptisk till den svenska polisen. Förra helgen pratade man om ett terrorhot mot Nordstan nu visar det sig att det nog inte låg någon sanning alls bakom detta. Man förhörde en 10-åring. Hur seriöst är det? Ja ja, nu får vi hoppas de gjort ett bättre jobb i Malmö.
Jag har fått Spotify att fungera på vår nya dator men frågan är om jag någonsin kommer bli lika förtjust i programmet som många av mina vänner. Jag gillar mina gamla skivor för mycket. Dessutom gillar jag inte reklamen och är alldeles för snål för att betala för premiumversionen.
Jag har förresten gjort om lite här på sidan som ni säkert sett. Men jag är inte alldeles nöjd ännu så jag ska nog leta efter nån ny layout.

1 kommentar:

  1. Redan överlevt årets förkylning och det är gött att ha det bakom mig!
    Håller med dig om spotify... Skivor e bra mycket skönare, så missar man ju bläddrandet oxå...

    SvaraRadera