söndag 15 januari 2012

Helgens bilder

Av någon anledning envisas texten med att lägga sig i mitten när jag laddar upp bilder med mobilen. Otroligt frustrerande. Det spelar ingen roll vad jag gör och hur många gånger jag än klickar på "vänsterjustera". Detta får bli dagens i-lands problem. Vi var på Röda sten igår. Det var kallt även om solen sken. Älvsborgsbron är pampig underifrån.


Konstaterar att de får jobba på med Clarion Hotel Post om det ska bli färdigt till invigningen fredagen den 27/1. Det är förresten samma arkitekt (Magnus Månsson) som tidigare ritat Avalon hotell som ritat de nya delarna av hotellet. Jag skulle länkat till artikeln men GP vill ta betalt för allt på nätet och då måste man registrera sig för GP+. Detta trots att alla vid det här laget borde förstått att på nätet ska det vara gratis. Googlestyle. Det får bli i-lands problem 2.


Förresten gick vi förbi Elite Plaza på Västra Hamngatan idag. De har återinfört den klassiska dörrvakten med hög hatt. Han stod och frös i entrén. Frågan är om det hjälper i den hårdnande konkurrensen om stans hotellgäster? Jag tyckte mest synd om gubben.

Imorgon ska jag till Stockholm på konferens. Vi hörs senare i veckan.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar