söndag 13 februari 2011

Humor


Jag visade den här bilden för min fru. Hon tyckte inte den var alls rolig. Själv skrattade jag hejdlöst. Inte åt lappen som sådan men åt kommentarerna som grannarna lagt till. Det är så knäppt alltsammans. Om ni inte kan läsa vad det står så handlar det om att en granne inte vill att man inte ska gå på toaletten så högljutt. Det går faktiskt att kissa på sidan i toaletten och lägga papper i förväg om man ska göra nr 2. Bilden är hämtad ut David Batras bok "Den som inte tar bort luddet ska dö!".
Helgen tillbringade vi i stugan. Solen sken så nu såg man hur dåligt spacklat det var överallt. Sprang runt som en galning med spackelspaden (heter det så?) för att bättra på. Problemet blir att slipa och måla om nu när man möblerat. Inte så genomtänkt...
Tog lite bilder nere vid havet. Det var fantastiskt vackert. Eller vad säger ni?


1 kommentar:

  1. Sv: Jo, så kanske det är...
    Gillar feelingen med att hyra, kolla in vad som finns, välja ett par stycken, laga nåt gött käk och slänga mig i soffan! Egentligen så bryr jag mig inte sååå mycket om hur bra filmen är även om det förstås är ett plus om den är sjysst. Jag söker mer efter en go helhet!

    SvaraRadera