söndag 5 juli 2009

Lundell ska inte alls sluta turnera

Det visade sig att Uffe inte alls ska sluta turnera. Vad var det jag sa? Det finns ingen som sagt att han ska sluta turnera så många gånger som Lundell, för i nästa stund lansera en ny sommarturné. Det är som när Pete Best sa att han skulle sluta dricka. Det låg ingen sanning i det heller. Det är ett väl beprövat PR knep är att säga att det här är min sista turné. Fråga bara Rolling Stones eller BB King som 83 år gammal spelade i Trädgårn häromdagen.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5468234.ab

2 kommentarer:

  1. Du menar väl George Best ?
    Manchester Uniteds legendar. Bättre än C Ronaldo och E Cantona tillsammans.
    Pete Best - trummisen - var ju skötsam. Det är jag säker på.

    SvaraRadera
  2. Ja, självklart menar jag George Best. Fel av mig.

    SvaraRadera